Kampioenschapsclubmatch
Bij het organiseren van een kampioenschapsclubmatch komt veel kijken. Zoveel zelfs dat de Raad van Beheer hiervoor een handleiding heeft opgesteld. Naast een aantal praktische zaken staan daar ook een aantal eisen in. Zo staan er ook zaken in met betrekking tot het inschrijven en het papierwerk (o.a. catalogus). In de praktijk blijkt dat dit alles om extra kennis en ervaring vraagt omtrent de gang van zaken op een kampioenschapsclubmatch. Het vraagt behoorlijk wat tijd van uw vrijwilligers om dit alles is goede banen te leiden.
Dogevents beschikt ruimschoots over kennis en ervaring op dit gebied. Vanuit onze kennis en ervaring kunnen wij u helpen bij alles wat met het inschrijven te maken heeft, het verzorgen van al het papierwerk en het verwerken van de uitslagen.
Wij kunnen de volgende zaken voor u verzorgen:
Inschrijvingen
- Online inschrijfformulier
- Bevestiging van de online inschrijving
- Kwaliteitscontrole van de inschrijvingen (o.a. op uniformiteit en klassenindeling)
- Wekelijkse voortgangsrapportage
- Debiteurenprogramma
- Ringindeling
- Bewijs van Inschrijven (PDF-formaat)
- Diverse overzichten tbv. de catalogus en andere formulieren
Catalogus en formulieren
- Maken van een catalogus
- Verzorgen keurverslagen
- Verzorgen overige papieren (o.a. Witte Kaarten)
Uitslagen
- Verwerken uitslagen (Eindkeuringprogramma)
- Export uitslagen (bijvoorbeeld voor de eigen website of ZooEasyTM)
Het online inschrijfformulier zal qua lay-out (hoofdzakelijk de kleuren) zoveel mogelijk aansluiten bij uw website. Bij het maken van de overige documenten en formulieren houden wij rekening met de eisen die de Raad van Beheer hieraan stelt. U bent daarbij verantwoordelijk voor het tijdig aanleveren van de benodigde teksten en afbeeldingen (o.a. adverenties). Bij de kwaliteitscontrole van de stamboomnamen en andere informatie, zal o.a. gebruik gemaakt worden van Stambomen Online van de Raad van Beheer.
Interesse?
Neem dan vrijblijvend contact op met Hugo Schenk via