header
 

Clubmatch

Bij het organiseren van een clubmatch komt veel kijken. Vaak is de verscheidenheid aan rassen groot en zal de ringindeling mede afhankelijk zijn van de daadwerkelijk ingeschreven rassen en aantallen. Aangezien de sluitingsdatum meestal zo’n 2 weken voor de clubmatch ligt moet al het andere papierwerk veelal op korte termijn worden verzorgd. Zowel het inschrijven als het verzorgen van het papierwerk is een tijdrovende klus en vraagt om kennis en ervaring om dit alles tijdig in orde te hebben. Vaak moeten deze zaken gedaan worden door een klein aantal vrijwilligers en naast tal van andere zaken die geregeld moeten worden.

Dogevents beschikt ruimschoots over kennis en ervaring op dit gebied. Vanuit onze kennis en ervaring kunnen wij u helpen bij alles wat met het inschrijven te maken heeft, het verzorgen van al het papierwerk en het verwerken van de uitslagen. Wij kunnen de volgende zaken voor u verzorgen:

  • Online inschrijfformulier
  • Kwaliteitscontrole van de inschrijvingen (o.a. op uniformiteit en klassenindeling)
  • Wekelijks rapportage (incl. debiteurenprogramma)
  • Papierwerk rond de inschrijvingen
  • Ringindeling
  • Maken van een catalogus
  • Verzorgen keurverslagen
  • Verzorgen overige papieren (o.a. Uitslagenlijsten voor op ringborden)

Het online inschrijfformulier zal qua lay-out (hoofdzakelijk de kleuren) zoveel mogelijk aansluiten bij uw website. Bij het maken van de overige documenten en formulieren houden wij rekening met de eisen die de Raad van Beheer hieraan stelt. U bent daarbij verantwoordelijk voor het tijdig aanleveren van de benodigde teksten en afbeeldingen (o.a. adverenties). Bij de kwaliteitscontrole van de stamboomnamen en andere informatie, zal o.a. gebruik gemaakt worden van Stambomen Online van de Raad van Beheer.

 

Interesse?

Neem dan vrijblijvend contact op met Hugo Schenk via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.